Har inte skrivit på läääänge!

Men jag har varit upptagen, jag börjar skriva igen idag. Efter ett låååångt uppehåll. Jag har nyss beställt pyssel från www.pandurohobby.se som är världens bästa sida för dig som pysslar. Jag köpte lite saker så här inför påsken, t.ex. en sats med omålade påskägg. Även naturfiber man kan lägga i äggen och så har jag köpt saker till min nya sommarklänning. Till den har jag valt att använda neongrön tyll och grönt tyg med vita prickar. Därtill ett vitt satinband. Följ mitt påskpysslande här på bloggen, för fler tips om hur just DU får en underbar påsk! Förresten, på panduro kostar inte katalogerna någonting, så varför inte beställa båda katalogerna?



P.S! Här nedan finns koderna du söker på i pandurossökfält, om du vill se alla varor jag köpt! D.S!

Påskägg: 264600
Naturfiber: 280800 Finns även i fler färger.
Tyll: 312718 Finns även i fler färger.
Tyg: 028291 Finns även i fler färger.
Satinband: 302502 Finns även i fler färger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0