Snart är det 2011!

OCh vad ska du göra då då? På tolvslaget ska jag se på film, och ha det mysigt. Jag tycker inte om fyrverkerier för då låter så j**** högt, om man säger så. Just nu sitter jag bara och skriver, och lyssnar på 173 olika fågelläten från boken Fågelsång-150 olika fåglar och deras läten. Boken är skriven av Jan Pedersen och Lars Svensson.  Mamma gav den till hela familjen inlusive sig själv i julklapp, fast hon skrev ju såklart: Önskar tomten. Men det var hennes handstil, och vårt inslagningspapper. S'att så vet man ju det. Just nu är jag på läte nummer 97. Inte så spännande direkt men ändå. Gott nytt år! OCh glöm inte att önska inlägg! /Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0