Julklappstips som passar alla!

Heej! Jag tänkte just lite grann på julklappar, jag har nämligen 1400kr att handla julklappar för. Men vet inte riktigt vad jag ska köpa! Ni kanske känner likadant? Det här inlägget är i alla fall något för dig som har problem med att hitta bra julklappar!

Till alla tjejer:
1. Det finns ett brett sortiment på "The body shop", ingen kan ju motstå en helt underbar body butter! Och ingen 
    The-body-shops varor är testade på djur!
2. En mysig morgonrock är mysig att ha på julaftonsmorgonen, eller kvällen.
3. Sockor, är bra att ha.
4. I många affärer finns många olika skönhetsprodukter, en hudkräm kanske? Eller ett spa-kit.
5. En sista utväg är ett presentkort.

Till alla killar:
1. Ett par strumpor.
2. Rakvatten?
3. En skjorta.
4. De jag känner älskar ölkorv, och hemmagjort godis!

Min egen önskelista:
1. Pyssel såklart!
2. Sockor.
3. En morgonrock.
4. Tofflor.
5. Sängkläder.
6. Kramizzkuponger!
7. Garn.
8. Filmer och böcker.
9. En pyamas.
10. Massor av överraskningar!!

Vill du ha fler tips? Och du? Tycker du att jag ska fortsätta med min blogg?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att du ska fortsätta med bloggen! Den är ju super bra!! <33333333333333

2011-01-15 @ 12:41:07
URL: http://erikssonbloggen.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0