"Jag brukar skriva egna låtar"

Det är sant som det står! Jag brukar skriva egna låtar, jag brukar hämta gitarren i högsta hugg. Spela en stund, kommer på en melodi. Skriver en text, gör om låten ett par tusen gånger, sedan är det klaaart! Yes! Jag och mina små snälla kompisar har ett band ihop. Vi står varandra nära, och jag tror verkligen inte att varken bandet eller vår vänskap kommer att splittras. Som ni antagligen har listat ut så spelar jag ju faktiskt gitarr! Roligt? Jaa! Väldigt roligt! Det är superkul! Nu ska jag göra något annat! Men imorgon blir det mer pyssel! /Klara


Kommentarer
Postat av: nickan

jag sjunger och dansar spelar gitar och bas trumor mixtrar med musik allt möjligt

2011-05-06 @ 15:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0